Faceți căutări pe acest blog

luni, 22 iulie 2019

Uizen - Test 2015 (I)

In ultima luna am fost extrem de ocupat cu modificarile aduse codurilor aplicatiei Uizen. Dupa cum cei care sunt programatori cunosc, este mult mai greu sa modifici un cod decat sa scrii unul de la nou. Deoarece Uizen contine deja a serie de algoritmi extrem de complicati, am considerat ca este mai usor sa editez modulele decat sa le scriu de la inceput. Aceste modificari au devenit necesare pentru flexibilizarea testelor de performanta si pentru constientizarea perspectivelor acestui proiect. Am considerat ca parametrii initiali care aveau valori fixe sau incluse in intervale stranse de variatie pot aborda o plaja mai mare de valori. Mai sunt si alte aspecte modificate, dar nu le voi detalia aici. In orice caz, consider ca, dupa mai bine de 1 an, mi-am atins principalul scop, acela de a avea la dispozitie un "consilier de portofoliu" obiectiv pentru gestionarea portofoliilor pe termen lung si foarte lung.
Testul din imaginea de mai jos este primul pe care l-am finalizat si are urmatoarele particularitati:
  • data infiintare portofoliu: 30.04.2015
  • tranzactionare: numai dupa rapoartele semestriale (30.04, respectiv 20.08)
  • utilizare formula Mida Score cu includerea discountului de pret estimat
  • utilizare Mida Model ca tehnica de estimare a pretului