Faceți căutări pe acest blog

joi, 18 octombrie 2012

Portofoliul meu

Astazi o sa ma abat de la articolele cu care v-am obisnuit pe acest blog pentru a raspunde, in sfarsit, insistentelor vizitatorului "Sorin" legate de structura portofoliului meu personal.  Avertizez, asa cum fac si cu clientii mei, ca un portofoliul trebuie sa reflecte personalitatea fiecarui investitor, mai precis asteptarile si toleranta acestuia la risc.
Deoarece acest blog a fost dezvoltat initial numai in ideea de a familiariza potentialii "jucatori" la bursa cu analiza tehnica si de a oferi repere argumentate legate de potentiale oportunitati de investire, nu voi taransforma initiativa de astazi intr-un obicei. Articolul curent ma apropie totusi mai mult de titlul blogului: "finante personale" si raspunde, partial, "criticii" lui Luca Dezmir dintr-o postare mai veche "Propuneri de linkuri de finante personale" care poate fi citita aici.
Asadar, portofoliul meu de actiuni (atentie, aici nu includ si piata Forex) are astazi urmatoarea structura:

SIF Banat-Crisana: 37.23%
Cash: 31.62%
OMV Petrom: 14.96%
S.N.T.G.N. Transgaz: : 8.42%
Alte actiuni: 7.77%

Astept oferta publica la TGN inainte de a decide in ce sa investesc lichiditatile. In orice caz, am in vedere ca 1 decembrie sa ma prinda cu o expunere de 100% pe actiuni.